Kunst, Cultuur & Crea

En hedde ga meubelen, en hedde ga huisgerief? Tons meugde ga trijwe mee eu lief (ga eiwen zot) … Getrouwd of niet, deze speelse voordracht is bestemd voor iedereen die meer wil weten over het ritueel van het huwelijk door de jaren heen. In 2 uur tijd maak je aan de hand van dia’s en kostuums kennis met de herkomst en gebruiken van trouwen. Erna Siebens creëerde kostuums voor musicals van het Koninklijk Ballet van Vlaanderen en Studio 100. Voor Studio 100 ontwierp zij ook ‘Kabouter Plop en zijn vrienden’. Voor VRT en VTM leverde ze kostuums voor de films van Lieven Debrauwer en tv-series als Lili en Marleen en Stille Waters. Haar carrière brak internationaal door toen ze ook creaties begon te maken voor Holiday On Ice en Wentink Events in Hilversum. Ze creëert ook mascottes voor de reclamewereld en geeft voordrachten over de modegeschiedenis.

Polyvalente zaal De Zulle
donderdag 12 september 2024
€ 15 (niet-leden)
Inschrijven kan tot en met 4 september 2024 bij Cecile Raman, Westergemstraat 239 Wondelgem of telefonisch (09 258 28 82) of per email aan debaere.raman@gmail.com