Huifkartocht

Ontmoeting & Ontspanning

Donderdag 8 augustus om 11:00 uur vertrekt de bus aan de kerk van Ekeren Donk. We rijden naar Brecht.

Daar staat een heel lekkere boerenmaaltijd op ons te wachten: frikadellen met kriekjes , spek met eieren, brood en beleg, koffie of thee en als dessert rijstpap of tiramisu.

Daarna vertrekt onze huifkar om een rondrit in de streek te maken. We maken een rondrit in het natuurreservaat en maken een korte wandeling ( ben je moeilijk te been, dan blijf je op de huifkar). Daarna bezoeken we een tuinbouwbedrijf met komkommers, frambozen, braambessen en mogen alles ook proeven en tot slot bezoeken we nog een ijsjes-boerderij. Dat wordt smullen….Rond 18:00 uur vertrekken we terug huiswaarts.

Op de huifkar is er drank ter beschikking à 1,5€, dit moet wel cash betaald worden.

Elcks Thuys
donderdag 08 augustus 2024