Leuke vragen over vroeger en nu, gestoffeerd met beeld, muziek en tekst. We delen ons op in groepjes, met meer weet je ook meer. Ieder groepje mag kiezen of ze een makkelijke vraag of een iets moeilijkere willen beantwoorden.

Levenslang leren

Je steekt er veel van op en leert toch nog wel iets bij. Een leuke middag is gegarandeerd. En met veel deelnemers is het nog leuker.

Onze maandelijkse babbelmiddag met koffie en lekkers zoals gewoonlijk. En we kunnen de afgelopen activiteiten en de kalme maanden juli en augustus overlopen.

Start: 14u – einde voorzien rond 17.00u maar dat kan uitlopen

Samenkomst: aan de ingang van het de Verrezen Heer, Berchemstadionstraat 8 te 2600 Berchem

Deelnameprijs: € 6 voor koffie met lekkers.

Inschrijven en betalen: op onze rekening ten laatste op 10 november en eventueel via mail of telefoon 0491 10 85 49

Paviljoen De Verrezen Heer
woensdag 20 november 2024
€ 6 (niet-leden)
Voor deze activiteit kan je inschrijven tot en met zondag 10 november 2024.

Paviljoen De Verrezen Heer
Berchemstadionstraat 8