Het laatste Joepscafé van het jaar houden we in Kerstsfeer met Glühwein en hapjes die daarbij passen (koffie of thee is er natuurlijk ook). We kunnen onze goede voornemens voor het nieuwe jaar bespreken en het afgelopen jaar evalueren.

Ontmoeting & Ontspanning

We maken er weer iets heel feestelijks van om het werkjaar gezellig af te sluiten en rekenen op een talrijke opkomst.

Start: 14u

Samenkomst: aan de ingang van de Verrezen Heer, Berchemstadionstraat 8 in Berchem.

Deelnameprijs: € 10 voor koffie, glühwein, jenever en een massa hele lekkere dingen, inschrijven graag voor 10 december zodat we zeker voldoende zaligheden kunnen voorzien.

Inschrijven en betalen: op onze rekening ten laatste op 10 december of via mail of telefoon 0491 10 85 49 even laten weten dat je komt en contant betalen.

Paviljoen De Verrezen Heer
Toon wegbeschrijving