We zorgen dus weer voor de bubbels en de hapjes om te klinken op al onze wensen voor 2025 en verwachten dan ook een talrijke opkomst van onze leden.

Ontmoeting & Ontspanning

Op de Nieuwjaarsdrink zullen we ook de nieuwe lidkaarten overhandigen (als we die al hebben) indien het lidgeld overgemaakt werd op de rekening van ons trefpunt. Zorg er dus voor dat je erbij bent.

Start: 14u

Samenkomst: aan de ingang van de Verrezen Heer, Berchemstadionstraat 8 in Berchem.

Deelnameprijs: € 15 voor de bubbels, de wijn en een grote variëteit aan hapjes inschrijven graag voor 10 januari zodat we zeker voldoende lekkere dingen kunnen voorzien. Het is niet echt een hele maaltijd maar het is er wel kort bij !

Inschrijven en betalen: op onze rekening ten laatste op 10 januari of via mail of telefoon 0491 10 85 49 even laten weten dat je komt en contant betalen

Paviljoen De Verrezen Heer
woensdag 22 januari 2025