OP STAP MET JOHAN: Olijke Kruistocht door Rijke Antwerpse geschiedenis

Ontmoeting & Ontspanning

Beste OKRA-vrienden,

Heb je zin in een wandeling dicht bij huis? Wel, trek je stapschoenen aan, want we gaan op een historisch avontuur door de oude stadskern van Antwerpen!

We nemen op sommige plaatsen de teletijdmachine die ons brengt naar de jaren van weleer.

We onthullen hier en daar enkele geheimen, we ontdekken legendarische figuren met de daarbij horende gekke verhalen, Antwerpse gebruiken, gezegden enz. …

De wandeling zal ongeveer 4 km zijn waarbij er op verschillende plaatsen letterlijk wordt stilgestaan bij zaken die zich daar hebben afgespeeld of die te leuk zijn om ze geheim te houden.

Dus, beste OKRA-leden, laat je verrassen, lach om onze grappen en proef de geschiedenis.

We zien jullie bij de start van onze tijdsreis op zaterdag 31 augustus 2024 om 13.30u aan de uitgang van tramhalte Opera, bovengronds op het operaplein!

Met historische groeten,

Jullie enthousiaste gids