Ontmoeting & Ontspanning

De komedie “Oost West, thuis best” in het Multatuli Theater met Rita Provo. (35 kaarten gereserveerd)

Jean en Jenny De Bie gaan er ieder jaar enkele weken tussenuit. Tot voor kort steeds naar dezelfde plek, het door Jean zo geliefde Calpe. De vorige twee jaren zijn ze echter, door een vervelend virus, in eigen land moeten blijven. Deze 'staycation'is Jenny zodanig goed bevallen dat ze dit jaar een wandelvakantie heeft geboekt bij 'De Molse meren'. Dit zeer tegen de zin van Jean, maar Jenny's wil is wet!

Als op de dag van vertrek de huisvriend Alex nog snel even binnenspringt, ziet Jean de kans om hun vertrek enigszins uit te stellen. Alex is echter niet van plan om lang te blijven, zijn jonge minnares wacht op hem in de auto. Jenny mag haar zeker niet tegen het lijf lopen, want zij is de beste vriendin van Rita, de vrouw van Alex.

Als dit door omstandigheden toch gebeurt, gaan de poppen aan het dansen en moeten beide boezemvrienden zich in duizend bochten wringen om zich uit de situatie te redden. Maar of dat lukt?

Vertrek: om 14.15 uur met tram 3 aan de kerk.

Multatulitheater
zondag 24 maart 2024