Ook dit jaar zal door OKRA provincie Antwerpen een nieuwe zomerwandelzoektocht worden georganiseerd in de stad Antwerpen. Foto credit CC BY-NC-SA 2.0 www.creativecommons.org

Kunst, Cultuur & Crea

De zoektocht gaat van start op 15 juni en loopt tot en met 30 september. Hij vertrekt aan de Nationalestraat en loopt doorheen het hart van de historische kern van de stad.

Je kan de zoektocht alleen oplossen maar, zoals gewoonlijk, gaan we de wandelzoektocht met ons trefpunt in groep uitvoeren; zoveel gezelliger en zoveel meer kans om te winnen. Er zijn 20 waardebonnen van € 15.00 van de STANDAARD BOEKHANDEL te winnen.

Wil je graag mee op 14 juli of 4 augustus? Schrijf dan € 5.00 over op de rekening van ons trefpunt en wij zorgen voor een deelnameformulier. Naar gewoonte gebruiken we samen ergens een kleine lunch in de omgeving van het parcours.

Praktisch

7 juli en 4 augustus: wandelzoektocht Antwerpen
Vertrek: 9.00 u. met De Lijn 500
Deelnameprijs: leden € 5.00
niet inbegrepen: verplaatsing en eventuele lunch
Moeilijkheidsgraad: *

zondag 07 juli 2024
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

PC Tijl Wilgenstraat 7
2850 Boom