Circus Ronaldo slaat (letterlijk!) haar tent op op de parking van de AED Studio's in Lint. Een niet te missen spektakel, een mix van theater, muziek én circus. Een unieke ervaring !

Kunst, Cultuur & Crea

Da Capo is de karavaan van het leven die voorbijkomt.

Generaties die verschijnen en weer verdwijnen. Kracht. Schoonheid. Verlies. Liefde.

Het is een beeldende, filmische voorstelling van een familiegeschiedenis van liefde, noodzaak, schijnbaar toeval en passie.

Van de kleine Adolph die in 1842 op zijn 15 jaar wegliep met een circus tot vandaag, waar de 7de generatie na Adolph haar intrede doet in de piste van Circus Ronaldo. Een jaar van 180 jaar verwondering.

Een universeel verhaal, herkenbaar voor ieder van ons, omdat iedereen nood heeft aan steun en vertrouwen, aan verbondenheid, aan familie.

Een impressie van dit theatercircus kan je bekijken via deze link :

Parking AED Studio's in Lint
zaterdag 28 september 2024
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.
info : Rita Cleiren 03 457 43 61