Samen zoeken en vinden is zoveel toffer!

Levenslang leren

In de vorige ledenbrief stond vermeld dat de wandelzoektocht zou doorgaan op maandag.

Bij nader onderzoek kwamen wij tot de bevinding dat er die dag geen enkele eetgelegenheid open is in Bertem. Vandaar de verplaatsing naar donderdag.

De zoektocht is een parcours van +- 5 km met een 30-tal vragen en 12 foto’s die we samen trachten te vinden.

De brochure met opdrachten kost 3€ en is te bekomen in Café Sportwereld, Kerkstraat 4 of in Café ‘t Blok, Gemeenteplein 2. Daar start onze zoektocht. Het in groep zoeken is een aangename bezigheid en daarbij komt nog dat er verschillende prijzen te winnen zijn.

Praktische afspraken: Om 10u stipt vertrekken we aan Scafnis met de auto. We rijden zo veel mogelijk samen. Nadat wij onze brochure bekomen hebben beginnen we aan de zoektocht. Rond 12.30u worden we verwacht in restaurant Bertem Brug, Kerkstraat 2 voor onze lunch. In de namiddag zetten we onze zoektocht verder.

We hopen op een stralende dag met de nodige zon en zeker geen regen!

Als je hier graag wilt aan deelnemen, gelieve dit te laten weten vóór 27 juli.

IEDEREEN KAN DIT, gewoon goed uit je ogen kijken en zoeken maar!!!

Bertem
donderdag 01 augustus 2024