SAR- Zilverroute

Ontmoeting & Ontspanning

Zilverroute 'Den Beuk erin' is een kort, toegankelijk wandeltraject van 1,4 kilometer of 2.000 stappen. Het traject loopt in een lus met vertrek aan de hoek van de assistentiewoningen Brandpunt aan het J.V. Cleemputplein 1. Bij het uittekenen van het traject werd rekening gehouden met de nodige rustpunten, plaspunten en drankgelegenheid en ook de aanwezigheid van AED-toestellen.
Voor alle 65-plussers wordt op 19 augustus 2024 een Zilverwandeling georganiseerd door de Boomse Seniorenadviesraad (SAR), samen met de Boomse seniorenverenigingen en de bewoners van WZC Den Beuk.

Alle senioren zijn die dag van harte welkom om mee een stapje in de wereld te zetten. Er kan die dag ook gekozen worden tussen 2 verschillende wandelroutes: de Zilverroute zelf (het korte traject van 1,4km) + een verlengd traject voor de iets meer geoefende wandelaars (ongeveer 3km).
We vertrekken samen om 13u30 aan het Zilverroute-bord. Het eerste stuk van de Zilverroute wandelen we samen uit. Daarna kan gekozen worden om aan te sluiten bij het lange of korte wandeltraject.

Afsluiten doen we samen in het seniorenrestaurant van Den Beuk met een lekker gebakje en een tasje koffie.

Inschrijven via: Hilde VAN HOORENBEECK

Telefoon: 0475/55.95.12 of hilde.vanhoorenbeeck@skynet.be