Okra Home Activiteiten

Activiteiten

OKRA organiseert met veel enthousiasme activiteiten. De activiteitenpagina is de ideale plek om te ontdekken wat er allemaal te beleven valt bij jou in de buurt en zelfs in heel Vlaanderen en Brussel. Of je nu houdt van sport, cultuur, reizen, of gewoon gezellig samenzijn, bij OKRA vind je zeker iets dat past bij jouw interesses en wensen. Neem een kijkje en ontdek de voordelen van een actief en sociaal leven bij OKRA!

OKRA_Modeshoot Lier
OKRA-journaal van augustus
Het OKRA-journaal van augustus 2024 markeert het einde van de grote vakantie en kijkt naar de toekomst. Benieuwd?
Cover van het nieuwe magazine
OKRA-magazine anno 2024
Het is je zeker opgevallen. OKRA-magazine is helemaal gerestyled. Net zoals onze website ...
#OuderMaarNietOut
OuderMaarNietOut
Doe jij ook mee met onze campagne #OuderMaarNietOut? Want het is niet omdat je ouder wordt, dat je niets meer kunt!

Jouw belangen

OKRA zet zich in voor de rechten en belangen van senioren. OKRA volgt beleidsontwikkelingen, geeft advies en overlegt met beleidsmakers om ervoor te zorgen dat senioren gehoord worden. Samen werken we aan een rechtvaardige en inclusieve samenleving. Ontdek hier hoe wij jouw belangen behartigen.

Okra Home Jouw Belangen
Okra Home Reizen
Reizen
Okra Home Sport
Okra Home Dating
Dating
  • Eddy Van Acker
    Al vele jaren ben ik lid van OKRA en nog veel langer gepassioneerd videofilmer. Sinds 2 jaar ga ik bijna wekelijks op pad met journalist Marc voor het maandelijks OKRA-journaal.
    Eddy Van Acker | 71 jaar
  • Als sportverantwoordelijke van de plaatselijke OKRA-groep kan ik volop tal van sportactiviteiten uitoefenen zoals fietsen, badminton, wandelen en ook motorrijden of padel. Mijn leuze is 'rust roest'. Daarnaast zorgen een jong hart en openheid voor positieve reacties en veel prettige contacten. Blij dat ik bij OKRA deze kans krijg!
    Pol Vande Walle | 63 jaar
  • Vrijwilligster Nadine Smeers 67 Jaar
    De engagementen die ik ben aangegaan als vrijwilliger, voelen als een verrijking. Je krijgt er zoveel dankbaarheid voor terug.
    Nadine Smeers | 67 jaar

Kortingen voor leden

Het OKRA-bonnenboekje is een extraatje bovenop je lidmaatschap bij OKRA. Er even tussenuit, aandacht voor je gezondheid, meer comfort, zelfs nieuwe schoenen of een goed boek, het kan nu mét korting of een speciaal OKRA-voordeel dankzij de bonnen van onze partners. Je OKRA-lidgeld is in geen tijd terugverdiend.

Okra Bonnenboekje 2024 2025