Ik heb een klacht over een woonzorgcentrum
Waar kan ik hiermee terecht?
De Woonzorglijn geeft informatie en advies en behandelt klachten over residentiële ouderenzorgvoorzieningen. Bewoners van deze voorzieningen, thuiswonende ouderen, hun familie, vrienden of kennissen en ook het personeel kunnen bij de Woonzorglijn terecht met allerhande vragen en klachten over een woonzorgcentrum, een assistentiewoning, een centrum voor kortverblijf, een centrum voor dagverzorging.
De Woonzorglijn wil op elke vraag of probleem een passend antwoord formuleren. Via de registratie van de vragen en gesignaleerde problemen verwerft de Woonzorglijn een brede kijk op wat mensen willen weten en op de knelpunten waar de bewoner, zijn familie, de directie of het personeel mee te maken hebben.
Vragen en klachten…
- over de prijs of de factuur van jouw verblijf?
- over de maaltijden of het personeel?
- over reglementen en afspraken?
- over rechten en plichten?
Dan contacteer je de Woonzorglijn!
Hoe kan je de Woonzorglijn bereiken?
- Telefonisch: 02 553 75 00. Bereikbaar elke werkdag tussen 9.00 en 12.00 uur.
- Digitaal: mailen naar woonzorglijn@vlaanderen.be of contact opnemen via het online contactformulier.
- Via het postadres:
Departement Zorg – Woonzorglijn
Koning Albert II laan 15 bus 497, 1210 Brussel
Kortingen voor leden
Het OKRA-bonnenboekje is een extraatje bovenop je lidmaatschap bij OKRA. Er even tussenuit, aandacht voor je gezondheid, meer comfort, zelfs nieuwe schoenen of een goed boek, het kan nu mét korting of een speciaal OKRA-voordeel dankzij de bonnen van onze partners. Je OKRA-lidgeld is in geen tijd terugverdiend.
OKRA-dating
Vind jouw perfecte match via OKRA! Zin om nieuwe contacten te leggen? OKRA en 50plusMatch helpen je daarbij! Zoek contact met andere OKRA-leden of date veilig én voordelig met duizenden senioren. Chat, maak vrienden of ga mee naar een leuke activiteit.
Probeer 1 week gratis en geniet als OKRA-lid van stevige korting!