Over Trefpunt Jette

OKRA Jette ontplooit zijn werking in Jette. Wekelijks op dinsdag staat er een ontmoetingsnamiddag op het programma met kaarten, rummikub of gewoon een gezellige babbel. Regelmatig steken we samen onze benen onder de tafel voor een lekkere maaltijd en we gaan ook al eens op uitstap. Tweewekelijks kan je bij ons terecht voor Tai Chi en maandelijks maken we ook een verfrissende wandeling dichtbij of verder van huis.

Okra Berichten Lidgeldtarieven 2025

Team Trefpunt
Jette

Jeannette Verthé
Teamleider

Volgende activiteiten

Activiteit OKRA
Kunst/cultuur/crea - Uitstappen/reizen
Trefpunt - Jette
Sluis daguitstap

Kortingen voor leden

Het OKRA-bonnenboekje is een extraatje bovenop je lidmaatschap bij OKRA. Er even tussenuit, aandacht voor je gezondheid, meer comfort, zelfs nieuwe schoenen of een goed boek, het kan nu mét korting of een speciaal OKRA-voordeel dankzij de bonnen van onze partners. Je OKRA-lidgeld is in geen tijd terugverdiend.

Okra Bonnenboekje 2024 2025