Je OKRA lidgeld in geen tijd terugverdiend!

Als lid krijg je een bonnenboekje met meer dan 25 voordelen. Het is een extraatje bovenop je lidmaatschap bij OKRA. Er even tussenuit, aandacht voor je gezondheid, meer comfort, zelfs nieuwe schoenen of een goed boek, het kan nu mét korting of een speciaal OKRA-voordeel dankzij onze partners Hubo, Torfs, Goed, Standaard boekhandel, E5 mode, Pearle… Je OKRA-lidgeld is in geen tijd terugverdiend.

Voor het eerst lid van OKRA? Én lid van CM? Ja? Dan is er goed nieuws voor je portemonnee! Want je krijgt een fikse korting van 10 of 20 euro op je lidgeld van OKRA! CM stort een kwartaal later automatisch jouw voordeel.

We zetten hieronder de bonnen van 1 september 2024 tot en met 31 augustus 2025 voor jou op een rijtje. Je ontvangt het bonnenboekje in september samen met het magazine of bij de start van jouw lidmaatschap. Gebruik maken van het voordeel kan enkel mits vertoon van de bon of via de link met code. Je downloadt ze gemakkelijk hier!

Okra Bonnenboekje 2024 2025
CATEGORIE
C Fire 1Bekijk website

C-Fire

Huis en tuin
Geldig van 04/09/2024 tot 31/12/2024
Wist je dat er dagelijks meer dan 50 woningbranden zijn in België? Bescherm dus wat je liefhebt! Als OKRA-lid krijg je 15% korting op het hele gamma. Meer info op de bon en de website.
Albelli 1Bekijk website

Albelli

Shoppen
Geldig van 04/09/2024 tot 31/12/2025
Doe wat met je foto's! Bij Albelli vind je naast fotoboeken tal van andere producten waar je je favoriete foto's op kwijt kunt, zoals wenskaarten, wanddecoratie, kalenders of mokken. Jouw OKRA-voordeel: 20% korting op alle fotoproducten. Voorwaarden en informatie vind je op de bon.
Goed Thuiszorgwinkel Zitcomfort 1Bekijk website

Goed Thuiszorgwinkel – Zitcomfort op maat

Gezondheid
Geldig van 01/09/2024 tot 31/08/2025
Een Revilax-zetel wordt bij je thuis volledig op maat opgemeten. Ook de levering gebeurt bij je thuis. Zo wordt jouw relaxzetel écht jouw zetel. Jouw OKRA-voordeel: geef de bon uit het OKRA-bonnenboekje af en geniet meteen van 400 euro korting op een Revilax-zetel op maat. Voorwaarden en informatie vind je op de bon.
Stella Bikes 1Bekijk website

Stella Bikes

Mobiliteit
Geldig van 04/09/2024 tot 31/08/2025
Stella is niet zomaar een e-bike. Het is meer dan het product alleen. Het is de combinatie van kennis, kwaliteit en service dat het bedrijf zo uniek maakt. Als OKRA-lid krijg je maar liefst tot 35% korting op alle modellen! Ontdek het aanbod op de website en boek je gratis testrit.
Seniorentab 1Bekijk website

Seniorentab

Geldig van 04/09/2024 tot 31/08/2025
Met een speciale korting voor OKRA-leden maak je gemakkelijk kennis met smartphones en tablets. Of je nu wilt videobellen met je kleinkinderen, foto’s delen met vrienden, of simpelweg online nieuws wilt lezen – SeniorenTab heeft het perfecte toestel voor jou! Jouw OKRA-voordeel: 10% korting. Op de bon vind je meer informatie.
Erima 1Bekijk website

Erima

Shoppen
Geldig van 04/09/2024 tot 31/08/2025
Erima is het merk van de teamsporters, de wedstrijdsporters, de enthousiastelingen. Ze zijn er voor iedereen – ze zijn het authentieke merk van alle sportvrouwen en -mannen. Jouw OKRA-voordeel: een eenmalige korting van 20% op alle artikelen in de catalogus vanaf 50 euro. Voorwaarden en meer info vind je op de bon en de website.
Cm Korting 700x468Bekijk website

CM – Korting lidmaatschap

Vrije tijd en relaties
Geldig vanaf 01/09/2024
Als je voor de eerste keer lid wordt, betaalt CM je eenmalig een deel van je lidgeld terug. CM betaalt 10 euro per lidmaatschap of 20 euro als je verhoogde tegemoetkoming krijgt.
Standaard Boekhandel 1Bekijk website

Standaard Boekhandel

Geldig van 15/08/2024 tot 31/12/2024
Goed nieuws voor boekenwurmen! Maak wat extra plaats in je kast, want je favoriete boek haal je nu met korting in huis. Ontdek in de Standaard Boekhandel winkels en op de website meer dan 12 miljoen producten! Jouw OKRA-voordeel: 3 euro korting bij je volgende aankoop. Voorwaarden en informatie vind je op de bon.
The Java Coffee Company 1Bekijk website

The JAVA Coffee Company

Lekkers
Geldig van 04/09/2024 tot 31/08/2025
De kracht van zacht! Bij JAVA branden ze de koffie traag, waardoor koffiebonen alle tijd hebben om het beste van zichzelf vrij te geven. Ook zin in dat heerlijk zwarte goud? Deze zeer lekkere koffie kun je, mét korting, scoren via de website. Jouw OKRA-voordeel: 10% korting. Surf naar de website en gebruik de kortingscode uit jouw bonnenboekje.
Audika 1Bekijk website

Audika

Gezondheid
Geldig van 01/09/2024 tot 31/08/2025
Je gehoor is even uniek als je vingerafdruk. Daarom is elke oplossing bij Audika even uniek. Zij nemen de tijd om te luisteren, je te begrijpen en bieden je een oplossing die bij jou past, zodat je jezelf kunt blijven. Geniet als OKRA-lid tot 500 euro korting bij aankoop van een set hoorapparaten van het merk Oticon of Bernafon. Alle voorwaarden vind je op de bon en in je Audika hoorcentrum.