Vrijwilligers

Dag vrijwilliger, wat zijn we blij met jou! Daarom verzamelen we hier informatie die handig of nuttig kan zijn voor jou en je trefpunt.

Okra Vrijwilligers Intro

Word vrijwilliger

Helpende handen zijn altijd welkom. Heb je zin om je talenten te gebruiken bij OKRA? Nieuwe vrienden te maken? We zien je graag komen. Vul je gegevens hieronder in en omschrijf wat je zou willen doen en in welke buurt. We bekijken snel of we iets voor je hebben.

Kortingen voor leden

Het OKRA-bonnenboekje is een extraatje bovenop je lidmaatschap bij OKRA. Er even tussenuit, aandacht voor je gezondheid, meer comfort, zelfs nieuwe schoenen of een goed boek, het kan nu mét korting of een speciaal OKRA-voordeel dankzij de bonnen van onze partners. Je OKRA-lidgeld is in geen tijd terugverdiend.

Okra Bonnenboekje 2024 2025